پروين: بعيد مي‌دانم پدرم به پرسپوليس بازگردد
نوشته شده توسط : میلاد

هافبك پرسپوليس گفت: با اتفاقاتي كه در چند وقت اخير براي پدرم افتاده است خيلي بعيد مي‌دانم او به پرسپوليس بازگردد.

محمد پروين اظهار داشت: اردوي بسيار خوبي را در امارات برگزار و در دو بازي تداركاتي خواسته‌هاي دايي را برآورده كرديم. البته در بازي اول خسته بوديم اما در بازي دوم با تمام قوا به ديدار حريف رفتيم و با 5 گل النصر را در هم كوبيديم.
وي در خصوص شرايط خودش گفت: با تلاش كادر پزشكي در امارات تست نهايي شدم و خوشبختانه مصدوميتي ندارم. آماده بازي هستم و اميدوارم ديگر دچار حادثه‌هاي فوتبال نشوم. البته يك فوتباليست بالا و پايين دارد و من فقط با قبول كردن تمام اين خطرات تشنه بازي كردن براي پرسپوليس هستم.

پروين در جواب اين سئوال كه آيا خبر داريد پدرت به هيأت مديره پرسپوليس خواهد آمد يا خير به فارس گفت: با توجه به اتفاقاتي كه در چند وقت اخير افتاده است خيلي بعيد مي‌دانم پدرم به هيأت مديره پرسپوليس بيايد. البته چون اين موضوع زياد به من ربطي ندارد نمي‌توانم همه چيز را بگويم.

وي در خصوص بازي روز شنبه مقابل سايپا گفت: بدون شك بازي بسيار سختي را در پيش داريم. تيم‌ها براي جمع كردن امتياز دست به هر كاري مي‌زنند. ما نيز همچنان مدعي هستيم تا در ليگ برتر و جام حذفي به موفقيت برسيم. اميدوارم با گرفتن 3 امتياز همچنان جزء مدعيان بمانيم. براي ما نتايج تيم‌هاي ديگر هيچ فايده‌اي ندارد و خودمان بايد به فكر خودمان باشيم تا به خواسته هواداران يعني قهرماني در يك جام برسيم.





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 12 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: